Sunday, December 4, 2011

Despre Revicel


Ok. Dupa o mica absenta, I'm back. Dar in acest timp m-am tinut de programul zilnic de a aplica Revicel. Si v-am promis ca o sa va tin la curent cum evolueaza. Asa ca here I am. Dupa aproape o saptamana, pot sa spun ca sunt multumita. Se simte cum lucreaza, lasa pielea hidratata si catifelata si usor usor incep sa se vada rezultatele. Don't get me wrong, nu zic ca am scapat miraculos de celulita peste noapte...e inca acolo la locul ei. Dar are un adversar puternic care se pare ca-si face treaba. Si in final sper sa fie invinsa celulita :))
O sa revin cu noi review-uri. Si noi postari. Am facut cateva fotografii cat am lipsit :)

veronicastanasel.deviantart.com

1 comment:

  1. Si la mine pare a se vedea o minuscula diferenta, desi abia acuma am descoperit ca trebuia sa ma dau de doua ori pe zi si io m-am dat o singura data, evident. Oricum n-am cand sa ma dau de doua ori asa ca ma dau o data si... ard in flacari :))).

    ReplyDelete